סדנאות ואימון אישי
  • טיפים לשיגרה ברוכה בעבודה
 

3 טיפים לשיגרה ברוכה בעבודה

1.      סיפוק ומשמעות.

מצאו את הדברים שבמסגרת העבודה שלכם נותנים לכם תחושת סיפוק ומשמעות. לפעמים גם במקומות בהם אין לנו אחריות פורמאלית קורים דברים רבי עניין, סיפוק והנאה. אתרו מקומות אלו ותנו להם מקום רחב בעבודה.

2.      תחושת שייכות

אחד מהצרכים הבסיסיים של האדם הוא תחושת שייכות וערך עצמי. מקום העבודה מספק פעמים רבות מרחב חברתי שיש להפוך את השגרה שלכם למהנה ומשמחת. לפעמים הקשרים בעבודה נוצרים באופן טבעי, ולעיתים יש ליזום צעדים כדי לייצר אותם. ניתן לעצור ולייצר אירועים חגיגיים  לקראת חגים, בימי הולדת ואפילו לחגוג הישגים קטנים בעבודה. אירועים אילו מייצרים ריאה ירוקה של אוורור לצד חיזוק תחושת החברות והשייכות בעבודה.

3.      תיאום ציפיות

כולנו רוצים להצליח בעבודה. הצלחה מייצרת תחושת ערך עצמי ומשמעות. עננת כישלון או אכזבה יכולה להפוך את שיגרת העבודה לאפרורית, ותחושת מסוגלות והצלחה מרוממת את השגרה. הצעד הראשון להצלחה הוא לעשות תיאום ציפיות מדוקדק עם הממונים עם הקולגות והכפיפים כדי לייצר מטרה משותפת ומכנה משותף. לא משנה מה מקומך בפירמידת העבודה - תיאום ציפיות מדויק יקל עליך לכונן את עצמך טוב יותר לעבר המטרות ולהצליח להשיגם. אם יש בעבודתך מסגרות מתאימות לתיאום ציפיות מצל אותם. אם לא - צור אותם!